مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-31سياسي

علی خضریان؛ نماینده تبریز رسما از مردم عذرخواهی کند


عموم مردم هرگونه رفتار مثبت یا منفی نمایندگان مجلس را منتسب به جایگاه حقوقی آنها خواهند کرد و این موضوع مسئولیت نمایندگان مجلس در مواجهه با افکار عمومی یا مراجعین را بالا می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: علی خضریان نماینده تهران و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره رفتارهای حاشیه ساز برخی نمایندگان مجلس که در روزهای اخیر واکنش های زیادی را در افکار عمومی در پی داشته، گفت: نمایندگان مجلس در فعالیت های روزانه خود به ویژه در مواجهه با مردم همواره باید به این اصل مهم پایبند باشند که ضمن اینکه تمام افتخار و هویت ایشان، نمایندگی همین مردم می باشد، آنها ذیل هویت واحدی به اسم مجلس شورای اسلامی نیز تعریف می شوند.

خضریان افزود: بر همین اساس عموم مردم هرگونه رفتار مثبت یا منفی نمایندگان مجلس را منتسب به جایگاه حقوقی آنها خواهند کرد و این موضوع مسئولیت نمایندگان مجلس در مواجهه با افکار عمومی یا مراجعین را بالا می برد.

  نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس پیرامون کلیپ منتشر شده از یکی از نمایندگان مجلس در فضای مجازی که در مواجهه با فرهنگیان پربازدید شده است، خاطرنشان کرد: ما مفتخر به نمایندگی و رسیدگی به مشکلات، دغدغه ها، حوائج مردمی هستیم که در کلام و احادیث نقل شده از ائمه معصومین علیهم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی خضریان؛ نماینده تبریز رسما از مردم عذرخواهی کند

علی خضریان؛ نماینده تبریز رسما از مردم عذرخواهی کند