مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 19:302023-10-29سياسي

سازمان ها به تعهدات خود در قبال مراکز ترک اعتیاد عمل کنند


رییس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای شهر شیراز با بیان اینکه درمانگران اعتیاد، فرشته نجات معتادان هستند، خواستار همکاری دستگاه های مرتبط برای عمل به تعهدات خود در قبال مراکز ترک اعتیاد شد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای شهر شیراز با بیان اینکه درمانگران اعتیاد، فرشته نجات معتادان هستند، خواستار همکاری دستگاه های مرتبط برای عمل به تعهدات خود در قبال مراکز ترک اعتیاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدرضا هاجری عصر امروز، 7 آبان در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: درمانگران اعتیاد، فرشته نجات معتادان هستند و لازم است مورد حمایت جدی قرار گیرند تا مراکز ترک اعتیاد به تعطیلی کشیده نشوند از این رو طبق توافقات قبلی که میان وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با مواد مخدر، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و سازمان نظام پزشکی و بهزیستی صورت گرفته است، باید یارانه کار دریافت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در شیراز شورا و شهرداری به کمک آمده است و در حوزه زیرساخت ها آن ها را یاری می کنند بنابراین لازم است دستگاه های مسئول به تعهدات خود در قبال مراکز ترک اعتیاد و درمانگران عمل کنند تا به تعطیلی کشانده نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ها به تعهدات خود در قبال مراکز ترک اعتیاد عمل کنند

سازمان ها به تعهدات خود در قبال مراکز ترک اعتیاد عمل کنند