مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-24سياسي

کاروان های دانش آموزی راهیان نور یزد بدرقه شدند


700 دانش آموز استان یزد در اولین مرحله اردوهای راهیان نور با بدرقه مسئولان و مردم استان به مناطق جنوب غرب کشور عزیمت کردند.

- سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد در حاشیه این مراسم که صبح امروز سه شنبه دوم آبان ماه همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری(علیه السلام) در محل آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: راهیان نور امسال در قالب 16 مرحله برای اعزام قریب هفت هزار دانش آموز و در مراحلی دیگر نیز اعزام 25 هزار نفر از اقشار مختلف بسیج را تا پایان سال جاری خواهیم داشت.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را آشناسازی جوانان و اقشار مختلف مردم و نیز افزایش اثربخشی و عمق بخشی فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و افزود: اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مدت چهار روز برگزار می‎شود که آن از مناطق مختلف عملیاتی مانند دهلاویه و شلمچه و دیگر مناطق در کنار اجرای برنامه‎های فرهنگی، بازدید خواهد شد.

محمدکاظم رحیمی‎نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در توضیح این اردوهای دانش آموزی، اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش، آماده کردن نسل جدید برای ورود به عرصه ها و مسئولیت ‎های مختلف اجتماعی مورد نیاز جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان های دانش آموزی راهیان نور یزد بدرقه شدند

کاروان های دانش آموزی راهیان نور یزد بدرقه شدند