مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-24ورزشي

تربیت راهنمای خانواده برای تحکیم بنیان های جامعه ضروری است


معاون امور جوانان، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به برگزاری هفتمین دوره تخصصی تربیت راهنمای خانواده تحت عنوان «حدیث زندگی»، گفت: - ایسنا/هرمزگان معاون امور جوانان، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به برگزاری هفتمین دوره تخصصی تربیت راهنمای خانواده تحت عنوان حدیث زندگی ، گفت: تربیت راهنمای خانواده برای تحکیم بنیان های جامعه ضروری است.

مجتبی عامری سیاهویی امروز (دوم آبان ماه)، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تربی راهنمای خانواده در بندرعباس، اظهار کرد: این دوره دانش افزایی ویژه کارشناسان و مشاوران خانواده، با حضور اساتید کشوری و با هماهنگی و حمایت های وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

وی، با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت خانواده ، عنوان کرد: رهبری همواره به موضوع خانواده اهمیت ویژه ای قائل هستند و در همین راستا مهم ترین ماموریت های معاونت جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در این حوزه، تربیت راهنمای خانواده موثر در جامعه است.

معاون امور جوانان، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، همسان گزینی، مشاوره رایگان در جهت تحکیم و تشکیل خانواده و پیشگیری از طلاق و فرزند آوری را از جمله موارد مطروحه در کارگاه های پیش از ازدواج عنوان کرد و گفت: در دوره آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت راهنمای خانواده برای تحکیم بنیان های جامعه ضروری است

تربیت راهنمای خانواده برای تحکیم بنیان های جامعه ضروری است