مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:052023-10-31دانش

تنها 2 درصد رساله های دانشجویان دکتری تقاضا محور هستند


تنها 2 درصد رساله های دوره دکتری تقاضامحور هستند، در حالی که رساله های 126 هزار دانشجوی دکتری کشور می تواند نقش کانونی در حل مسائل کشور داشته باشد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سید سعیدرضا عاملی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره آیین نامه ارتقا اعضای هیأت علمی اظهار کرد: این آیین نامه شامل بخش های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری، نوآوری و تجربه اجرایی است.

در واقع آیین نامه ارتقا معیارهای ارزیابی عملکرد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی و همچنین نوآوری و همکاری های مدیریتی و اجرایی اعضاء محترم هیات علمی را مشخص می کند.

وی با بیان اینکه آیین نامه ارتقا ریل گذاری برای مسیر علم و پیشرفت کشور است، ادامه داد: این آیین نامه قصد دارد که عضو هیأت علمی را در مسیری قرار دهد تا مشارکت او در حل مسائل و پیشرفت کشور افزایش پیدا کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نقش آیین نامه ارتقا اعضای هیأت علمی گفت: این آیین نامه برای ترفیع سالانه استادان است و باعث می شود که بر مبنای شاخص های تعیین شده پایه علمی بگیرند، برخی از دانشگاه ها برجسته کشور، حتی در ترفیع سالیانه به شاخص های کیفی توجه کرده اند و ترفیع عادی، ویژه و ممتار به اساتید می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 2 درصد رساله های دانشجویان دکتری تقاضا محور هستند

تنها 2 درصد رساله های دانشجویان دکتری تقاضا محور هستند