مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:152023-10-26سياسي

تمام تخلفات انتخاباتی استان به دادسرای قزوین ارجاع داده می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: مطابق قانون جدید، رسیدگی به تخلفات انتخاباتی و جرایم تمامی داوطلبین در سراسر استان در دادسرای مرکز استان رسیدگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان قزوین با حضور رییس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و تعدادی از مسوولان انتظامی و امنیتی برگزار شد.

علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات اظهار کرد: در تمامی مراحل انتخابات چه در زمان تشخیص صلاحیت ها و چه در زمان قرائت آرای انتخاباتی باید اصل امانت داری رعایت شود.

وی افزود: همه باید دقت و اهتمام داشته باشند که قانون ملاک و شاخص باشد و اعمال سلایق شخصی و مقاصد شخصی باید به دور باشیم.

این مقام قضایی با بیان اینکه همه ی محاسن در اجرای قانون و تمام فسادها در بی قانونی است، گفت: اگر قانون به صورت دقیق و کامل رعایت شود انتخابات در سلامت برگزار خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: دستگاه قضایی وظیفه دارد با افرادی که قوانین را رعایت نمی کنند بدون هیچ اغماضی برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تخلفات انتخاباتی استان به دادسرای قزوین ارجاع داده می شود

تمام تخلفات انتخاباتی استان به دادسرای قزوین ارجاع داده می شود