مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-03سياسي

22 باب کتابخانه ناتمام در خراسان جنوبی


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: در استان 22 پروژه ناتمام کتابخانه ای داریم، که برای تکمیل آن 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز ظهر در جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهارداشت: باید به زیرساخت های فرهنگی استان های محروم و کم برخوردار توجه ویژه شود.

وی بر لزوم تکریم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با توجه به اینکه در بین 31 استان کشور موفق شده رتبه دوم عملکرد در شاخص های عمومی و اختصاصی را کسب کند، تأکید کرد.

وی خواستار ارتقای ساختار و چارت سازمانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شد و افزود: بحث استقلال فرهنگی و فراهم آمدن زمینه های وحدت میان مسلمین در اهداف و شرح وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است که در همین راستا ساخت مجتمع  و زیرساخت های فرهنگی شهرستان مرزی درمیان توجه مضاعفی را می طلبد.

محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی هم در این جلسه امروز (12 آبان) در جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی خراسان جنوبی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در خراسان جنوبی 84 باب کتابخانه فعالیت دارد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 باب کتابخانه ناتمام در خراسان جنوبی

22 باب کتابخانه ناتمام در خراسان جنوبی