مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-23اقتصادي

کد رهگیری رایگان قرارداد اجاره در همه دستگاه های دولتی اعتبار دارد


مستأجران متقاضی وام ودیعه مسکن می توانند با استفاده از کد رهگیری سامانه معاملات املاک و مستغلات، نسبت به استعلام شرایط خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دفتر اقتصاد و مسکن وزارت راه و شهرسازی در نامه ای به مدیران بانک های کشور پذیرش کد رهگیری برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را ابلاغ کرد.

بر اساس جزییات نامه سرپرست دفتر اقتصاد و مسکن وزارت راه و شهرسازی با توجه به راه اندازی سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دریافت کد رهگیری برای قراردادهای اجاره به صورت رایگان و بدون نیاز به حضور در مشاور املاک لازم است، بانک ها نسبت به پذیرش کد رهگیری اجاره نامه به عنوان یک سند معتبر و رسمی برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

در این راستا هم اکنون استعلام کد رهگیری اجاره نامه برای کلیه شعب بانک های کشور امکان پذیر است و استعلام کد رهگیری لازم الاجرا است.

*مستاجران برای قرارداد اجاره رایگان به سامانه املاک و مستغلات مراجعه کنند در این رابطه ابوالفضل نوروزی، سرپرست دفتر اقتصاد و مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات به خبرنگار فارس گفت: مردم می توانند با مراجعه به سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات نسبت به انعقاد قرارداد اجاره و صدور کد رهگیری به صورت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کد رهگیری رایگان قرارداد اجاره در همه دستگاه های دولتی اعتبار دارد

کد رهگیری رایگان قرارداد اجاره در همه دستگاه های دولتی اعتبار دارد