مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-16سياسي

کشت های بی رویه منطقه را به بحران نزدیک کرده است


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اشاره به وجود بیش از 17 فروچاله و فرونشست در دشت کبودراهنگ گفت باید این واقعیت را بپذیریم که کشت های بی رویه انجام شده بدون مدیریت منطقه را به بحران نزدیک کرده است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اشاره به وجود بیش از 17 فروچاله و فرونشست در دشت کبودراهنگ گفت باید این واقعیت را بپذیریم که کشت های بی رویه انجام شده بدون مدیریت منطقه را به بحران نزدیک کرده است.

فتح الله توسلی پنجشنبه، 25 آبان در مجمع خیرین آبرسان شهرستان بهار، اظهار کرد: بر اساس مطالعات مرکز پژوهش های مجلس از 609 محدوده مطالعاتی انجام شده در سطح کشور تعداد 410 محدوده در محدوده ممنوعه بوده که این امر موضوع بسیار خطرناکی است.

وی گفت: در مناطقی که شاهد خشکسالی هستیم فروچاله ها را می بینیم؛ در همین اطراف کبودراهنگ به علت سیاست و تصمیم غلطی که در سال های قبل در احداث نیروگاه شهید مفتح این شهرستان گرفته شده، در حال حاضر بیش از 17 فروچاله و فرونشست وجود دارد که زندگی مردم و کشاورزان منطقه را تهدید می کند.

توسلی با بیان اینکه در مناطق دچار خشکسالی شاهد بیابان زایی هستیم و این معضل موجب ایجاد گرد و غبارهای سنگین شده و این گرد و غبارها حتی به سایر مناطق نیز می رسد، خاطرنشان کرد: عدم مصرف آب در حوزه سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت های بی رویه منطقه را به بحران نزدیک کرده است

کشت های بی رویه منطقه را به بحران نزدیک کرده است