مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-03سياسي

افتتاح 12 هزارمیلیارد تومان پروژه آبی در کردستان


با حضور رییس جمهور نزدیک به 12 هزار میلیارد تومان پروژه آبی در پنج شهرستان کردستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، با حضور آیت الله سیدابراهیم رییسی طرح های وزارت نیرو که همواره مورد تاکید رییس جمهور، وزیر نیرو و استاندار کردستان بر اتمام پروژه های نیمه تمام بوده،جزو اولین طرح هایی است که امروز افتتاح شد و این وعده های چند ساله نیز در دولت سیزدهم تحقق یافت.

پروژه های سد چراغ ویس و خط انتقال آب سقز، سد امیر آباد رمشت، سد عباس آباد بانه، تصفیه خانه آب دیواندره و طرح ارتقاء کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب سنندج امروز به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان گفت: یکی از مطالبات دیرینه مردم شهر دیواندره، تأمین آب این شهر همزمان با ساخت سد سیازاخ بود که عملیات اجرایی آن در گذشته آغاز شده بود اما به دلایلی متوقف مانده بود.

زارعی کوشا با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 4.

5هکتار با ظرفیت 250 لیتر در ثانیه در ابتدای دولت سیزدهم با 67 درصد پیشرفت، مبلغ 350 میلیارد ریال هزینه شده بود، افزود: پس از سفر وزیر نیرو در سال 1400، دستور تأمین منابع مالی و ادامه عملیات صادر شد و در حالی که قرار بود در پایان تابستان امسال آماده بهره برداری شود، در مردادماه جاری به دلیل نیاز آبی فوری این شهر با اقدامات جهادی شرکت آبفا وارد مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 هزارمیلیارد تومان پروژه آبی در کردستان

افتتاح 12 هزارمیلیارد تومان پروژه آبی در کردستان