مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-06ورزشي

شرایط امسال هورسان رامسر سخت است


سرمربی هورسان رامسر نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال ایران با بیان اینکه خوشحالم که عملکرد بازیکنان تغییر کرده و در زمین مثل یک تیم هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامسر، رحمان محمدی راد سرمربی هورسان، بعد از برد هفته گذشته برابر ایفا سرام اردکان، ضمن رضایت از وضعیت هورسان، اظهار کرد: خوشحالم که عملکرد بازیکنان تغییر کرده و در زمین مثل یک تیم هستیم که با وجود تحت فشار قرار گرفتن در ست پنجم به بازی برگشتیم.

وی گفت: بردن ایفا سرام با هر نتیجه ای برای ما کار بزرگی بود و کادرفنی و بازیکنان تیم زحمت کشیدند که ما تا اینجا برسیم و باید دست شان را طلا بگیرم.

سرمربی تیم هورسان افزود: شرایط امسال ما سخت است و آخرین تیم در بحث جذب بازیکن بودیم ولی سعی کردیم با شرایط موجود تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم و امیدوارم که هواداران عزیز توقعات را به اندازه شرایط ما قرار دهند.

محمدی راد خاطرنشان کرد: اگر برابر ایفا سرام بازنده می شدیم بازهم از شکل بازی این جوانان گمنام راضی بودم.

*سفیدآبی: حمایت هواداران دلیل پیروزی ما بود سفیدآبی بازیکن تیم هورسان رامسر نیز در گفت وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: قبل از آغاز هفته سوم می دانستیم که بازی خیلی سختی را برابر ایفا سرام اردکان پیش رو داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط امسال هورسان رامسر سخت است

شرایط امسال هورسان رامسر سخت است