مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-08اجتماعي

پایش و نمونه برداری از خاک و هوای منطقه ویژه اقتصادی لامرد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد از پایش سالانه و دوره ای و نمونه برداری از خاک و هوای منطقه ویژه اقتصادی لامرد در راستای حفاظت از محیط زیست با حضور مسئول ایمنی منطقه ویژه ایمیدروو و نماینده آزمایشگاه معتبر خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد از پایش سالانه و دوره ای و نمونه برداری از خاک و هوای منطقه ویژه اقتصادی لامرد در راستای حفاظت از محیط زیست با حضور مسئول ایمنی منطقه ویژه ایمیدروو و نماینده آزمایشگاه معتبر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمزه برومندفر امروز، 17 آبان گفت: یکی از اقدامات محیط زیست در حفاظت از محیط زیست در این منطقه پایش سالانه و دوره ای و نمونه برداری از خاک و هوای منطقه ویژه اقتصادی لامرد با حضور مسئول ایمنی منطقه ویژه ایمیدرو و نماینده آزمایشگاه معتبر است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد با بیان اینکه این برنامه به منظور جلوگیری از بروز آلودگی هوا، خاک و اطمینان از سلامت آب های زیر زمینی صورت گرفت، افزود: در این پایش از 16 نقطه منطقه خاک و آب و 8 نقطه هوایی منطقه نمونه گیری هوا انجام شد و با اندازه گیری موارد استاندارد تذکرات لازم به شرکت ها و صنایع موجود در این منطقه داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش و نمونه برداری از خاک و هوای منطقه ویژه اقتصادی لامرد

پایش و نمونه برداری از خاک و هوای منطقه ویژه اقتصادی لامرد