مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:002023-10-29اقتصادي

طرح های راکد گردشگری کرمانشاه تسهیلات دریافت می کنند


سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای پرداخت تسهیلات جهت بهره برداری از طرح های راکد گردشگری خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای پرداخت تسهیلات جهت بهره برداری از طرح های راکد گردشگری خبر داد.

وحید امیری با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی استان، تاسیسات گردشگری راکد استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی تاسیسات گردشگری که عمده آن ها در شهرستان قصرشیرین قرار دارند، وضعیت موجود این طرح ها و میزان دیون آن ها به بانک ها و نیز راهکارهای فعال سازی این مراکز در این نشست مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری استان ادامه داد: مقرر شد تسهیلات لازم برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این طرح های راکد از محل اعتبارات منابع داخلی بانک ها پرداخت شود.

وی با اینکه طرح های گردشگری راکد استان به مراکز اقامتی مسیر عتبات عالیات مربوط می شوند، گفت: متاسفانه در سال های گذشته با تعطیلی نزدیک به یک دهه ای مرز خسروی، بخش مهمی از تاسیسات اقامتی استان به ویژه در شهرستان قصرشیرین دچار رکود و تعطیلی شدند.

امیری تصریح کرد: 10 طرح در شهرستان قصرشیرین و دو طرح در شهرستان های دالاهو و اسلام آبادغرب با وجود داشتن مجوزهای لازم اکنون راکد مانده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های راکد گردشگری کرمانشاه تسهیلات دریافت می کنند

طرح های راکد گردشگری کرمانشاه تسهیلات دریافت می کنند