مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-14پزشكي

نادرست هایی در مورد کاهش وزن


شکست های رژیمی به این خاطر است که بیشتر ما برنامه کاهش وزن را زیر نظر متخصص تغذیه دنبال نمی کنیم و با دانسته ها و شنیده های خود شروع به رژیم غذایی و برنامه ریزی برای کاهش وزن می کنیم.

- بسیاری از ما با اینکه دغدغه اضافه وزن و چاقی داریم و حتی گاهی هم با رژیم های دست و پا شکسته ای که از این و آن شنیده ایم، تغییر عادت غذایی را کلید زده ایم، اما هر بار به در بسته برخورد کرده ایم، به طوری که نه تنها لاغر نشدیم بلکه گاهی هم عوارض یک رژیم غلط ما را درگیر خود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، برای بسیاری از ما پیش آمده که صبح از خواب بیدار شده ایم و مقابل آینه به خودمان تلنگر زده ایم که باید رژیم غذایی و ورزش را شروع کنیم تا از دست چربی های شکم و پهلو و اضافه وزن خلاصی پیدا کنیم، اما آیا این اراده برای شروع یک تغییر کافی است؟ این شکست های رژیمی به این خاطر است که بیشتر ما برنامه کاهش وزن را زیر نظر متخصص تغذیه دنبال نمی کنیم و با دانسته ها و شنیده های خود شروع به رژیم غذایی و برنامه ریزی برای کاهش وزن می کنیم.

در این مقاله سعی بر این داریم چند باور اشتباه درباره کاهش وزن را مرور کنیم: 1.

نخوردن صبحانه به کاهش وزن کمک می کند منطق پشت این استراتژی این است که از دست دادن یک وعده غذایی در روز منجر به دریافت کالری کمتری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادرست هایی در مورد کاهش وزن

نادرست هایی در مورد کاهش وزن