مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:552023-10-25سياسي

برگزاری اولین سالگرد شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع)


در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت، که امسال نیز با شهادت مظلومانه کودکان در غزه همراه شده، در «دهه شهدای دانش آموز» در هر مدرسه استان فارس یک یادواره شهدای دانش آموزبرگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد خلیل عسکری در اولین روز از دهه شهدای دانش اموزی و در آیین بزرگداشت اولین سالگرد سه شهید دانش آموز حادثه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) که با عنوان رفیق شهیدم و باشعار حمایت از کودکان غزه با حضور انبوه دانش آموزان شیرازی در شبستان امام خمینی ( ره) حرم احمد بن موسی (ع) شیراز، اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، امسال از 4 تا 13 آبان ماه به عنوان دهه شهدای دانش آموز در استان فارس نامگذاری شده و برنامه هایی ویژه گرامیداشت این ایام در مدارس استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود؛ 4 آبان ماه سالروز شهادت دانش آموزان در حادثه تروریستی حمله به حرم شاه چراغ علیه السلام در سال 1401 ، 8 آبان سالروز شهادت دانش آموز حسین فهمیده و 13 آبان نیز سالروز شهید و مجروح شدن تعدادی دانش آموزان در سال 1357 است لذا  در این ایام مراسم های مختلفی برگزار خواهد شد.

  عسکری تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت، که امسال نیز با شهادت مظلومانه کودکان در غزه همراه شده، در دهه شهدای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین سالگرد شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع)

برگزاری اولین سالگرد شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع)