مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:262023-10-24فرهنگي

برنامه های هفته کتاب باید مردم محور شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان؛ برنامه های هفته کتاب باید مردم محور باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اعظم روانشاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی سی و یکمین دوره هفته کتاب، با اشاره به نامگذاری بیست و چهارم آبان ماه به روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار، اظهار کرد: این روز به برکت شهادت علامه طباطبایی مفسر و متفکر بزرگ قرن پیش و فعالیت های ایشان در حوزه کتب قرآنی به این عنوان نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: هرساله با توجه به سیاست های خانه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه های هفته کتاب اعلام می شود و طبق روال سال های گذشته، ستاد استانی هفته کتاب با حضور دستگاه های مرتبط برگزار می شود و برنامه های مشترکی بر اساس سیاست های خانه کتاب وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه اداره کل ارشاد نیز این سیاست ها را به همه دستگاه ها بلاغ می کند، گفت: در حوزه فرهنگ یکی از مهمترین شاخص ها کتابخوانی است و ضرورت دارد تا با هم افزایی و همگرایی هرچه بیشتر بین دستگاهی، نقش پررنگی برای گسترش این چتر فرهنگی داشته باشیم و هم افزایی های این بخش را قوت ببخشیم.

روانشاد بیان داشت: در این راستا باید از ظرفیت همه دستگاه های فرهنگی استفاده کنیم و قطعا در صورتی می توانیم کار موثر و ملموس در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته کتاب باید مردم محور شود

برنامه های هفته کتاب باید مردم محور شود