مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-31حوادث

کلاهبرداری 4 میلیارد تومانی به بهانه دعانویسی در کرمان


عضو اصلی یک باند کلاهبرداری که به بهانه دعانویسی و مداوای بیماری، 40 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس آگاهی استان گفت: عضو اصلی یک باند کلاهبرداری که به بهانه دعانویسی و مداوای بیماری، 40 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی امروز 9 آبان ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یک شهروند به سبب فریب و کلاهبرداری از او، مشخص شد خانمی کلاهبردار با مراجعه به او در مغازه اش و باز کردن سر صحبت متوجه بیماری فرزند وی شده و با معرفی خود به عنوان کارمند یک نهاد قضایی، شاکیه را به یک دعانویس برای رفع بیماری فرزندش معرفی و به همین بهانه از او یک خودرو، مقادیری طلا و یک سفته دریافت نموده اما پس از ترک محل، گوشی خود را از دسترس خارج می کند.

وی افزود: در این رابطه با پی جویی های تخصصی کارآگاهان مشخص شد این خانم به همراه دو متهم دیگر با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری، کارمند دادگاه و دیگر عناوین از 10 شهروند دیگر نیز به همین شیوه کلاهبرداری کرده اند که در ادامه متهمه اصلی شناسایی و با ردزنی های تخصصی در یکی از روستاهای اطراف رفسنجان دستگیر شد.

سرهنگ میرحبیبی با اشاره به اینکه تاکنون 11 مالباخته که بیش از 40 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری شده، شناسایی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 4 میلیارد تومانی به بهانه دعانویسی در کرمان

کلاهبرداری 4 میلیارد تومانی به بهانه دعانویسی در کرمان