مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-08سياسي

قرارگاه مقابله با مهاجمان زیستی و تهدیدکنندگان غذایی تشکیل شد


معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ما با پدیده نوظهور مهاجمان زیستی مواجه هستیم که امنیت سلامت و غذایی کشور ایران را مورد هدف قرار داده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی محمد لطیفی ظهر امروز در شورای پدافند غیرعامل لرستان با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل همسو با اقتدار کشور در همه حوزه ها گام برمی دارد، اظهار کرد: قرارگاه مردم محور در سازمان پدافند غیرعامل کشور تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مردم محور در سازمان پدافند غیرعامل کشور، عنوان کرد: دشمن بر روی خدمات زنجیره شهروندان تمرکز می کند و از این طریق به دنبال این است که به مردم فشار وارد کند.

معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ما با جنگ پیچیده ترکیبی مواجه هستیم، گفت: ما با پدیده نوظهور مهاجمان زیستی مواجه هستیم که امنیت سلامت و غذایی کشور ایران را مورد هدف قرار داده اند، در همین رابطه قرارگاه مهاجمان زیستی را تشکیل دادیم.

لطیفی با بیان اینکه پدافند غیرعامل، دیده بان آگاه و سپر محکمی برابر انواع تهدیدات داخلی و خارجی است، افزود: دشمن نمی تواند با فکر درگیری نظامی با ایران مقابله کند، بنابراین با تهدید امنیت غذایی ورود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مقابله با مهاجمان زیستی و تهدیدکنندگان غذایی تشکیل شد

قرارگاه مقابله با مهاجمان زیستی و تهدیدکنندگان غذایی تشکیل شد