مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-05سياسي

امکانات دولتی نباید در اختیار کاندیداها قرار گیرد


همه دستگاه ها با اعلام بی طرفی در انتخابات ورود کنند، رویکرد ما برگزاری انتخابات سالم است، امکانات دولتی نباید در اختیار کاندیداها قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، مسلم مرادی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: در برگزاری انتخابات، اولویت اول بالا بردن مشارکت مردم است، مردم آزادانه باید در انتخابات شرکت کنند.

وی اظهار داشت: همه دستگاه ها با اعلام بی طرفی در انتخابات ورود کنند، رویکرد ما برگزاری انتخابات سالم است، امکانات دولتی نباید در اختیار کاندیداها قرار گیرد.

فرماندار بروجرد با اشاره به دستورالعمل انتخابات که  با تغییرات در حال انجام است، گفت: 120 نفر برای انتخابات مجلس در شهرستان بروجرد  ثبت نام کردند که 106 نفر مرد و 14 نفر زن هستند.

مرادی افزود: ستاد انتخابات شهرستان بروجرد در فرمانداری تشکیل شده و همه مدیران موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند، همه دستگاه ها باید برنامه های خود را برای مشارکت در انتخابات اعلام کنند.

وی اظهار داشت: در برخی ادارات و دستگاه ها با ارباب رجوع رفتار خوبی انجام نمی شود، روزانه عملکرد ادارات رصد می شود، مدیران همواره در اوایل هفته با پرسنل نشست و هم اندیشی داشته باشند تا تکریم ارباب و رجوع به خوبی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات دولتی نباید در اختیار کاندیداها قرار گیرد

امکانات دولتی نباید در اختیار کاندیداها قرار گیرد