مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-14اقتصادي

آیا بورس ارزنده است؟


در حاشیه دهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور در کیش، خبرنگار نبض بورس در گفتگویی با امیر سیدی از کارشناسان بازار سرمایه این پرسش را مطرح کرد که آیا بورس در مقطع فعلی ارزنده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل از، در حاشیه دهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور در کیش، خبرنگار نبض بورس در گفتگویی با امیر سیدی از کارشناسان بازار سرمایه این پرسش را مطرح کرد که آیا بورس در مقطع فعلی ارزنده است؟ امیر سیدی در پاسخ به این پرسش گفت: ببینید بازار سرمایه تحت تاثیر چند عامل از اردیبهشت ماه امسال وضعیت رکود را داشت.

یعنی ما وضعیت تغییر نرخ خوراک را داشتیم که چون خبر آن درست به بازار هم اعلام نشد و تصمیم گیری های ناگهانی موجب از دست رفتن اعتماد به بازار سرمایه شد.

یک سری اتفاقات دیگر هم از جمله افزایش نرخ بهره بین بانکی و اتفاقات سیاسی منطقه را نیز داشتیم.

تمام اینها باعث شد که بازار سرمایه تحت فشار قرار گیرد و روند نزولی به خود بگیرد او افزود: برای کسانی که خارج از بازار هستند این موضوع خیلی اتفاقات خوبی است، یعنی اگر کسی بخواهد هم اکنون در بازار سرمایه سرمایه گذاری کند می تواند با قیمت های مناسبی وارد بازار سرمایه شود.

سیدی ادامه داد: کسانی که در بازار بودند ممکن است از این نزول آسیب دیده باشند و توصیه این است که صبور باشند بخاطر اینکه هیچ دلیلی برای اینکه بازار دچار ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بورس ارزنده است؟

آیا بورس ارزنده است؟