مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-18سياسي

حضور هلال احمر با 160 نیروی عملیاتی در مانور زلزله و سیل


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به حضور هلال احمر با همه امکانات از جمله 160 نیروی عملیاتی در مانور زلزله و سیل امروز اشاره کرد و گفت: این مانور با هدف انسجام تیمی در خوادث احتمالی طراحی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر;احمر استان زنجان پیش از ظهر امروز در حاشیه مانور سیل و زلزله در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمرین مانور زلزله و سیل بسیار خوب وقابل توجههای حاضر در مانور سیل و زلزله امروز هستند.

هاشمی به طراحی عملیات مشترک در مانور امروز اشاره و تاکید کرد: این مانور در راستای آمادگی برای پاسخگویی در حوادث و سوانح احتمالی طراحی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزاری مانور برنامه ریزی و مرتب سه ماهه یا 6 ماهه را مورد تاکید قرار داد و گفت: جمعیت هلال احمر به دلیل ساختار خود همواره آماده است و همه واحدهای فعال در هلال احمر در بحث برنامه اضطراری در شرایط بحران آماده هستند.

وی تعداد نیروهای هلال احمر حاضر در مانور عملیاتی را 160 نفر اعلام کرد و افزود: هلال احمر با همه امکانات خود در این مانور حضور یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هلال احمر با 160 نیروی عملیاتی در مانور زلزله و سیل

حضور هلال احمر با 160 نیروی عملیاتی در مانور زلزله و سیل