مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-30بين الملل

اینجا تبریز است؛ صدای نسل طوفان+ عکس


10 هزار دختر دانش آموز تبریزی با اهتزاز پرچم مقدس کشور و پرچم فلسطین همزمان با روز نوجوان، آرمان نسل طوفان را با مشت های گره کرده فریاد زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، هزاران پرچم در اهتزاز است، همه جا سرخ است و سبز است و سفید؛ فریاد ایران ایران از حنجره 10 هزار دختر نوجوان تا آسمان بالا رفته و سالن پورشریفی در آستانه انفجار از حجم شور و شوق و هیجان آینده سازان خود است.

این صدای نسل طوفان است؛ اجتماع بزرگ بین المللی 10هزار نفری دختران دانش آموز تبریزی که با عنوان نسل طوفان در سالن شهید پورشریفی با شور و حال وصف نشدنی دانش آموزان در روز نوجوان با برافراشته شدن هزاران پرچم مقدس کشور و پرچم فلسطین به عنوان نماد مظلومیت برگزار شد.

  نوجوانان تبریزی، همدل و همصدا، جنایات صورت گرفته در حق مردم فلسطین و غزه را محکوم و با اهتزاز پرچم فلسطین و ایران به شکل توامان، بر حمایت همیشگی از آزادی قدس شریف و محکومیت جنایات اخیر در غزه تاکید کردند.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در جمع دختران تبریزی بر تحقق محوریت ایران قوی، با تمرکز بر شکل گیری مدرسه قوی تاکید کرد و حضور این اجتماع عظیم در حمایت از غزه را نشانه همدلی و حمایت از مظلومیت فلسطین دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا تبریز است؛ صدای نسل طوفان+ عکس

اینجا تبریز است؛ صدای نسل طوفان+ عکس