مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-23سياسي

دعوتنامه جلسه لغو شده بود/ شورای شهر کرمانشاه در مرخصی است


رییس شورای شهر کرمانشاه در خصوص دعوت اعضای شورای شهر برای برگزاری جلسه رسمی این شورا و بسته بودن درب سالن جلسات، گفت: امروز چهار عضو شورا درحالی به سالن جلسات مراجعه کردند که نامه مرخصی اعضای شورا به آنها ابلاغ شده و لغو دعوتنامه این جلسه را هم در همان .

- دعوتنامه جلسه لغو شده بود/ شورای شهر کرمانشاه در "مرخصی" است ایسنا/کرمانشاه رییس شورای شهر کرمانشاه در خصوص دعوت اعضای شورای شهر برای برگزاری جلسه رسمی این شورا و بسته بودن درب سالن جلسات، گفت: امروز چهار عضو شورا درحالی به سالن جلسات مراجعه کردند که نامه مرخصی اعضای شورا به آنها ابلاغ شده و لغو دعوتنامه این جلسه را هم در همان جلسه به آنها اعلام کرده بودیم.

خسرو زرافشانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مرخصی 10 روزه اعضای شورای شهر گفت: چندین جلسه اخیر شورا به دلیل عدم حضور برخی اعضا(گروه اقلیت) به رسمیت نرسیده و تشکیل نشد که مشکلات بسیاری برای شهر و شهرداری ایجاد کرده است.

وی افزود: از طرفی اخیرا پنج عضو دیگر شورا (گروه اکثریت) تقاضای مرخصی کرده اند که در همین راستا با توجه به مرخصی این تعداد و استمرار عدم حضور اعضای دیگر، مرخصی 10 روزه به تمام اعضای شورا دادیم که از 25 مهرماه شروع شده و تا پنجم آبان ماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوتنامه جلسه لغو شده بود/ شورای شهر کرمانشاه در مرخصی است

دعوتنامه جلسه لغو شده بود/ شورای شهر کرمانشاه در مرخصی است