مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-09فناوري

افتتاح پروژه فیبر نوری مسکن ملی برکت زنجان


مزیت فیبرنوری این است که می تواند پهنای باند بیشتری را پشتیبانی کند و مشترکان می توانند اینترنت را با سرعت بالاتر دریافت کنند.

- ایسنا/زنجان مدیر مخابرات منطقه زنجان گفت: مزیت فیبرنوری این است که می تواند پهنای باند بیشتری را پشتیبانی کند و مشترکان می توانند اینترنت را با سرعت بالاتر دریافت کنند.

حبیب الله شبستانی عصر امروز ( 18 آبان ماه) در افتتاح پروژه فیبرنوری مسکن ملی برکت زنجان، اظهار کرد: با تلاش مخابرات استان زنجان پروژه فیبرنوری برکت امروز راه اندازی می شود.

اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه حدود دو میلیارد تومان ثبت شده و این پروژه در قالب پروژه نجما نهضت جهادی مخابرات فیبرنوری منطقه زنجان است.

وی افزود: پروژه نجما در سطح کشور اجرایی شده و مقرر شده است تا آخر سال 1403 هفت میلیون پورت نوری توسط مخابرات استان ها واگذار شود.

علاوه بر پروژه برکت که هشت صد واحد را می توانیم سرویس دهیم، در کوی رضایی نی حدود 400 واحد را آماده بهره برداری داریم و در فاز 6 گلشهر نیز تا پایان این ماه می توانیم حدود 800 واحد را پشتیبانی اینترنت و تلفن ثابت کنیم.

این مسئول تصریح کرد: مزیت فیبرنوری این است که می تواند پهنای باند بیشتری را پشتیبانی کند و مشترکان می توانند اینترنت را بالاتر از سرعت 50 یا 100 مگابیت بر ثانیه دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه فیبر نوری مسکن ملی برکت زنجان

افتتاح پروژه فیبر نوری مسکن ملی برکت زنجان