مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 20:252023-10-24اقتصادي

صادرات کلیه مواد معدنی و محصولات پتروشیمی مشمول مالیات بر درآمد می شود


با تصویب مجلس، صادرات کلیه مواد و محصولات معدنی، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی، و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی در تمام نقاط کشور مشمول مالیات بر درآمد شده و حداقل نیم درصد از ارزش صادراتی آنها به عنوان عوارض صادراتی اخذ خواهد شد.

- با تصویب مجلس، صادرات کلیه مواد و محصولات معدنی، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی، و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی در تمام نقاط کشور مشمول مالیات بر درآمد شده و حداقل نیم درصد از ارزش صادراتی آنها به عنوان عوارض صادراتی اخذ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امروز و در جریان ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند (پ) ماده 99 لایحه برنامه هفتم توسعه را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، به منظور اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان و توسعه زنجیره ارزش تولید و عبور از خام فروشی، صادرات کلیه مواد و محصولات معدنی، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی، و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی مندرج در فهرست تصویب نامه هیأت وزیران راجع به بند ص تبصره (6) قانون بودجه سال 1401 کل کشور (که مجددا باید به تصویب هیات وزیران برسد) در تمام نقاط کشور مشمول مالیات بر درآمد شده و حداقل نیم درصد از ارزش صادراتی آنها به عنوان عوارض صادراتی أخذ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کلیه مواد معدنی و محصولات پتروشیمی مشمول مالیات بر درآمد می شود

صادرات کلیه مواد معدنی و محصولات پتروشیمی مشمول مالیات بر درآمد می شود