مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-05اقتصادي

آمار جهانی سفر پس از کرونا


وبسایت تحلیلی «فورواردکیز» در جدیدترین گزارش خود فهرستی از مقاصد گردشگری سال 2023 را معرفی کرده است که در مقایسه با سال 2019 بیشترین رشد را رقم زده اند.

  - وبسایت تحلیلی فورواردکیز در جدیدترین گزارش خود فهرستی از مقاصد گردشگری سال 2023 را معرفی کرده است که در مقایسه با سال 2019 بیشترین رشد را رقم زده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تجزیه و تحلیل ورود گردشگران بین المللی بر اساس مقصد در سال 2023، از جمله داده های بلیت فروشی برای سه ماهه چهارم امسال نشان می دهد که جمهوری دومینیکن با رشد 14 درصد در مقایسه با آمار سال 2019، بهترین عملکرد را در سال جاری داشته و پس از آن کلمبیا و مکزیک هر دو با رشد 5 درصدی قرار گرفته اند.

رتبه چهارم نیز به یونان اختصاص یافته که در مقایسه با آمار پیش از همه گیری کرونا توانسته به رشد 3 درصد در جذب گردشگر بین المللی دست یابد.

عربستان سعودی نیز که در چند سال اخیر سرمایه گذاری چشمگیری در عرصه گردشگری داشته است در رتبه پنجم این فهرست قرار دارد و توانسته با آمار سال 2019 خود در سال جاری برابری کند.

یکی از عوامل مهم رشد گردشگری عربستان در سال جاری برگزاری حج سال 2023 است که برای نخستین بار از زمان شیوع بیماری همه گیر کووید - 19 بدون هیچ محدودیتی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جهانی سفر پس از کرونا

آمار جهانی سفر پس از کرونا