مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-01بين الملل

نخستین تصاویر از حمله پهپادی و موشکی مقاومت یمن به اراضی اشغالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز (چهارشنبه، 1 نوامبر)، در بیست وششمین روز عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، - مقاومت یمن، امروز نخستین تصاویر از حمله پهپادی و موشکی روز گذشته خود به اراضی اشغالی فلسطین را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز (چهارشنبه، 1 نوامبر)، در بیست وششمین روز عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مقاومت یمن، تصاویر حملات پهپادی و موشکی روز گذشته خود علیه اراضی اشغالی را منتشر کرد.

گروه رسانه ای الاعلام الحربی یمن، نخستین تصاویر از شلیک موشک های بالستیک و کروز بالدار خود و نیز ارسال پهپاد های تهاجمی به سوی اراضی اشغالی فلسطین را منتشر کرد.

این در حالی است که عصر روز گذشته، رژیم صهیونیستی پس از شنیده شدن صدای چند انفجار در منطقه ایلات، مدعی رهگیری یک پهپاد یمنی و سه موشک از جمله یک موشک زمین به زمین و دو موشک کروز بر فراز دریای سرخ و پیش از رسیدن به منطقه ایلات در جنوب اراضی اشغالی شد.

در پی این حملات، مقامات رژیم اشغالگر به ساکنان منطقه ایلات توصیه کردند که به هنگام شنیدن آژیر های هشدار به اماکن امن پناه ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین تصاویر از حمله پهپادی و موشکی مقاومت یمن به اراضی اشغالی

نخستین تصاویر از حمله پهپادی و موشکی مقاومت یمن به اراضی اشغالی