مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-15اجتماعي

میزان مطالعه مردم یکی از شاخص های ارزیابی رشد و توسعه است


در عصر حاضر میزان مطالعه و کتابخوانی مردم یکی از شاخص های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری است.

- ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: در عصر حاضر میزان مطالعه و کتابخوانی مردم یکی از شاخص های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری است.

دکتر فرهاد فرامرزیان، امروز 24 آبان ماه در مراسم اهداء کتاب به خانه های محیط زیست لرستان که در محل دفترخانه فناور محیط زیست جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: در عصر حاضر میزان مطالعه و کتابخوانی مردم یکی از شاخص های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری است.

وی با اشاره به اینکه اسلام دینی عالم گیر بوده که با کتاب و کتابخوانی عجین شده و معجزه آن قرآن کریم است، افزود: ایران اسلامی با داشتن تمدن چند هزار ساله و مراکز متعدد فرهنگی و کتابخانه های معتبر، علما و دانشمندان بزرگ با آثار ارزشمند تاریخی سرآمد سایر ملل بوده است.

فرامرزیان با اشاره به وضعیت کتاب و کتابخوانی در ایران یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در سالیان گذشته بوده و هست، گفت: در نگاه ایشان کتاب و کتابخوانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید یکی از ارکان زندگی خانواده ها و جامعه اسلامی باشد به طوری که می فرمایند: در اهمیت عنصر کتاب برای تکامل جامعه بشری هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مطالعه مردم یکی از شاخص های ارزیابی رشد و توسعه است

میزان مطالعه مردم یکی از شاخص های ارزیابی رشد و توسعه است