مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-04سياسي

دخل و تصرفی در سهمیه شهدا و ایثارگران کنکور و استخدام نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه شنبه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که در دانشگاه زنجان برگزار شد، - رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این بنیاد هیچ گونه دخل و تصرفی در خصوص سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران در امور کنکور یا استخدامی ها ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه شنبه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که در دانشگاه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه موضوع سهمیه شهدا و ایثارگران در امور مربوط به کنکور و استخدامی ها طبق قانون انجام می شود، گفت: بر همین اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچ گونه دخل و تصرفی در این زمینه ندارد.

وی از اشتغال به تحصیل 3500 ایثارگر بالای 60 سال در حال حاضر خبر داد و افزود: در خصوص رشته هایی که در دانشگاه ها تدریس می شود، معتقدیم این رشته ها باید متناسب با بازار کار کشور باشد تا بتواند خروجی آن منجر به کمرنگ کردن دغدغه اشتغال کشور شود.

عقب ماندگی کشور در بخش مسکن به 10 سال قبل باز می گرددرییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از رویکرد های اصلی دولت سیزدهم را تمرکز بر روی مقوله مسکن عنوان کرد و یادآور شد: دولت سیزدهم تلاش دارد با اقداماتی که در حوزه مسکن انجام می دهد، عقب ماندگی ها به وجود آمده در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخل و تصرفی در سهمیه شهدا و ایثارگران کنکور و استخدام نداریم

دخل و تصرفی در سهمیه شهدا و ایثارگران کنکور و استخدام نداریم