مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-03اقتصادي

8 طرح پایین دستی پتروشیمی در سنقر اجرا می شود


مدیرعامل صنایع شیمیایی نگین سنقروکلیایی از اجرای هشت طرح پایین دستی پتروشیمی سنقر با سرمایه گذاری 225 میلیون یورو خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل صنایع شیمیایی نگین سنقروکلیایی از اجرای هشت طرح پایین دستی پتروشیمی سنقر با سرمایه گذاری 225 میلیون یورو خبر داد.

یوسف شریفی در حاشیه بازدید امروز (12 آبان) وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح پتروشیمی سنقر از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی این پتروشیمی یاد کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح برای 160 تا 200 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

وی ادامه داد: اگرچه پیش از این اعلام شده بود این طرح تا پایان سال جاری پیش راه اندازی شود، اما بخشی از پروژه وابستگی های خارجی دارد که روند کار را به تاخیر می اندازد.

مدیرعامل صنایع شیمیایی نگین سنقر ابرازامیدواری کرد با پیگیری های صورت گرفته، این پروژه نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

شریفی از ظرفیت 22 هزار و 600 هزار تنی تولید متیل آمین در این واحد خبر داد و تاکید کرد: متیل آمین یک محصول استراتژیک بوده که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و با راه اندازی این واحد بخش قابل توجهی از نیاز متیل آمین کشور تامین شده و واردات و ارزبری این محصول کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 طرح پایین دستی پتروشیمی در سنقر اجرا می شود

8 طرح پایین دستی پتروشیمی در سنقر اجرا می شود