مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-08اقتصادي

تامین به موقع کالاهای اساسی در کردستان اولویت است


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه تنها رصد و کنترل نمی تواند مانع از کمبود و گرانی در بازار باشد، - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان: تامین به موقع کالاهای اساسی در کردستان اولویت است ایسنا/کردستان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه تنها رصد و کنترل نمی تواند مانع از کمبود و گرانی در بازار باشد، گفت: تامین به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار عرضه بسیار ضروری و اولویت کاری است.

طه سمیعی، امروز چهارشنبه در شانزدهین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان اظهار کرد: در این کارگروه میزان نیاز میوه و مرکبات پایان سال بر اساس جلسات یک ماه به این نتیجه رسیده ایم که 200 تن سیب و 250 تن پرتقال خرید و حمل آن به استان انجام شود تا روزهای پایانی سال به عنوان کالای ضروری مردم دچار مشکل نشوند.

وی افزود: همچنین بحث نرخ تعیین شده اتحادیه تعمیرکاران در تعمیر خودروی سبک با نظر اتحادیه بررسی می شود تا شهروندان در این خصوص مشکلی نداشته باشند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت کردستان بیان کرد: همچنین یکی از مصوباتی که تاکید بر رسیدگی آن شده بحث مواد غذایی از جمله لبنیات، گوشت قرمز و گوشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین به موقع کالاهای اساسی در کردستان اولویت است

تامین به موقع کالاهای اساسی در کردستان اولویت است