مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-08سياسي

تضییع کنندگان حقوق عامه در وقوع سیلاب برخورد قانونی می شوند


رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به وقوع سیلاب خسارت بار در استان گفت: تضییع کنندگان حقوق عامه در وقوع سیلاب برخورد قانونی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: در قانون اصلاحی دیوان اداری مسوولان به مراجعه کنندگان باید جواب دهند و هیچ مراجعه کننده ای بدون پاسخ رها نشود.

وی تصریح کرد: مسوولیت مهم پاسخگویی در کشور محقق و این مسئله زمینه جلب رضایتمندی عامه مردم را فراهم می کند.

رییس کل دادگستری مازندران،گفت: دیوان عدالت اداری تکلیف پیدا کرده به حقوق عامه توجه داشته باشد و در استان مازندران مصادیق مربوط به حقوق عامه زیادی داریم.

وی اضافه کرد: همه مسوولان اجرایی و قضایی برای حفظ حقوق عامه باید توجه داشته باشند و نسبت به جلوگیری از تضییع حقوق عامه توجه داشته باشند.

اکبری با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان مازندران و خسارت وارد شده، اظهار کرد: باید بررسی لازم شود که چرا این همه خسارت سیل در استان ثبت می شود.

وی با اشاره به برخی چالش های که در مباحث رودخانه و جنگل ایجاد می شود، زمینه ساز بروز سیل می شود،افزود: انتظار داریم هر عاملی که باعث تضییع حقوق بیت المال می شود را بررسی کرده و با وحدت و انسجام زمینه جلوگیری از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضییع کنندگان حقوق عامه در وقوع سیلاب برخورد قانونی می شوند

تضییع کنندگان حقوق عامه در وقوع سیلاب برخورد قانونی می شوند