مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-30سياسي

آمادگی 24 ساعته هوانیروز ارتش برای انجام عملیات های مختلف


جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که «هوانیروز ارتش 24 ساعته قابلیت انجام عملیات های مختلف را دارد»، گفت: اقتدار نیروهای مسلح ایران، - جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که هوانیروز ارتش 24 ساعته قابلیت انجام عملیات های مختلف را دارد ، گفت: اقتدار نیروهای مسلح ایران، خوشایند دوستان و موجب خشم دشمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: اقتدار نیروهای مسلح برای دوستان ایران اسلامی خوشایند است و برای دشمنان، عصبانیت و ناراحتی را به همراه دارد.

وی با بیان این که رزمایش ها به منظور افزایش توان رزمی نیروها برگزار می شود ، افزود: نیروهای مسلح کشور افزایش توان رزمی خود را در رزمایش ها و میدان های واقعی نبرد به منصه ظهور می گذارند و آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدی نشان می دهند.

وی به اشاره به دستاوردهای بزرگ هوانیروز در بخش های مختلف و بالگردی اظهار کرد: در رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش، عملیات بالگردهای هوانیروز در شب با موفقیت بالایی انجام گرفت؛ اقدامی که در گذشته برای ما امکان پذیر نبود.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: در این رزمایش از سلاح های هوشمند، نقطه زن و دوربرد استفاده شد و هوانیروز نشان داد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 24 ساعته هوانیروز ارتش برای انجام عملیات های مختلف

آمادگی 24 ساعته هوانیروز ارتش برای انجام عملیات های مختلف