مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-25سياسي

امروز1367 خودرو در کرمان به مزایده رفت


دادستان کرمان از در معرض فروش قرار دادن یک هزار و 367 خودرو در قالب بزرگترین مزایده فروش خودروی کشور در کرمان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بخشی صبح امروز در حاشیه آیین آغاز بزرگترین مزایده فروش خودرویی ریاست جمهوری در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مزایده در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال و دولت با هم افزایی، همدلی و هماهنگی بین بخشی در کمترین زمان ممکن طی دو مرحله در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: بر اساس دستور رییس قوه قضاییه و پیگیری ها و کمک های استاندار و رییس کل دادگستری استان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر توانستیم اولین مزایده فروش یک هزار و 10 خودرویی که حامل مواد مخدر بودند را برگزار کنیم و تعداد یک هزار و 367 خودرو اعم از خودروهای سبک، سنگین و موتورسیکلت در مزایده امروز در معرض فروش گذاشته می شود.

مدعی العموم در استان کرمان ابراز داشت: شناسایی و ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر یکی از مهمترین اهداف اصلی دستگاه قضایی، فراجا و سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

بخشی اضافه کرد: تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف خودروها در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد تا دیگر شاهد انبار شدن این حجم از خودروها نباشیم و تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز1367 خودرو در کرمان به مزایده رفت

امروز1367 خودرو در کرمان به مزایده رفت