مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-01اقتصادي

چرا هیچکدام از پروژه های سرمایه گذاری شهری اهواز هنوز شروع نشده است؟


رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر اهواز با اشاره به درآمدزایی کلانشهرهایی که در جذب سرمایه گذاری عملکرد بهتری داشته اند، گفت: از 19 پروژه سرمایه گذاری شهری مصوب شورا با وجود گذشت هشت ماه از سال، - ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر اهواز با اشاره به درآمدزایی کلانشهرهایی که در جذب سرمایه گذاری عملکرد بهتری داشته اند، گفت: از 19 پروژه سرمایه گذاری شهری مصوب شورا با وجود گذشت هشت ماه از سال، هیچ کدام کلید نخورده و شروع نشده است.

سید ناصر مهداوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری شصت و هشتمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر اهواز، اظهار کرد: در بودجه سال 1402 شهرداری اهواز 19 پروژه مهم به ارزش 5 هزار و 800 میلیارد تومان به شورا پیشنهاد و در نهایت در شورا تصویب شد.

انتظار اعضای شورای شهر این بود که اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد اما با وجود گذشت هشت ماه از سال 1402 هیچ کدام از این پروژه ها کلید نخورده و شروع نشده است.

وی افزود: کمیسیون سرمایه گذاری از شهردار اهواز، معاونت مالی و اقتصادی شهرداری، سرپرست سازمان سرمایه گذاری، مدیر حقوقی، مدیر املاک و شهرداران مناطق هشت گانه اهواز دعوت کرد و با حضور مشاور، مواردی در این خصوص مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هیچکدام از پروژه های سرمایه گذاری شهری اهواز هنوز شروع نشده است؟

چرا هیچکدام از پروژه های سرمایه گذاری شهری اهواز هنوز شروع نشده است؟