مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-03اقتصادي

شهرک صنعتی سنندج 4 با حضور وزیر کشور به بهره برداری رسید


شهرک صنعتی سنندج 4 با حضور وزیرکشور در جریان دومین دور سفر استانی رییس جمهور به کردستان به صورت رسمی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شهرک صنعتی سنندج 4 در هفت کیلومتری این شهر و در نزدیکی روستای سرنجیانه واقع شده است و عملیات اجرایی فاز نخست سال 1385 آغاز شد ولی به دلیل داشتن معارض ملکی متوقف و آنگاه در سال 1396 بار دیگر اجرای آن از سرگرفته شد.

وسعت این شهرک 205 هکتار است و در 2 فاز تعریف شده که فاز نخست آن شامل 75 هکتار و فاز دوم آن هم 130 هکتار است که فاز نخست این شهرک سال 1399 در حالیکه زیرساخت های اساسی همچون آب و جاده آن آماده نشده بود به بهره برداری رسید ولی به همین دلیل تعداد زیادی از واحدهایی که زمین به آنها واگذار شده بود قادر به ساخت سوله نبودند.

فاز نخست این شهرک زون بندی شده و اراضی آن در قالب 246 قرارداد به متقاضیان واگذار شده و هم اکنون تعدادی از واحدهای تولیدی در آن شروع به احداث سوله کرده اند.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان شهرک صنعتی سنندج 4 هم جزو پروژه های نیمه تمامی بود که دولت سیزدهم آنرا تحویل گرفت و تکمیل آن در اولویت قرار داده شد.

حمیدرضا امانی اضافه کرد: پروژه جاده دسترسی به این شهرک صنعتی به طول 2 کیلومتر تا خرداد سال جاری 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و از این ماه تا آبان با انجام کار جهادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی سنندج 4 با حضور وزیر کشور به بهره برداری رسید

شهرک صنعتی سنندج 4 با حضور وزیر کشور به بهره برداری رسید