مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-10دانش

برگزاری رویداد تخصصی «سکو» در هفته پژوهش و فناوری/آخرین مهلت ارسال ایده


«سکو»؛ رویداد ایده تا محصول در هفته پژوهش و فناوری به همت معاونت پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن علمی مدیریت صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

- برگزاری رویداد تخصصی سکو در هفته پژوهش و فناوری/آخرین مهلت ارسال ایده سکو ؛ رویداد ایده تا محصول در هفته پژوهش و فناوری به همت معاونت پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن علمی مدیریت صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد سکو، به منظور کمک به کاربردی شدن دانش نافذ، تحقیقات کاربردی، پایش و پردازش نیازهای کشور، در کلیه سطوح علمی - پژوهشی و تکمیل زنجیره ایده تا تجاری سازی نوآوری ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات ، برای ساختن ایرانی پیشرو، توسعه یافته و ایجاد بستری مناسب برای دانشجویان مشتاق و علاقه مند برگزار می شود.

رویداد تخصصی بازار ایده تا محصول در محورهای فین تک (Financial Technology)، فناوری اطلاعات (Information Technology)، همبست آب، غذا و انرژی (Water-Food-Energy Nexus) و سلامت و تجهیزات پزشکی (Health and Medical Equipment) برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد تخصصی «سکو» در هفته پژوهش و فناوری/آخرین مهلت ارسال ایده

برگزاری رویداد تخصصی «سکو» در هفته پژوهش و فناوری/آخرین مهلت ارسال ایده