مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-17ورزشي

دریادار تنگسیری: سرباز را مایه استحکام مرزهای کشور می دانیم


سرباز مایه استحکام مرزهای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرامی داشت سردار شهید نادر مهدوی به میزبانی نیروی دریایی سپاه پاسداران به استعداد 1080 نفر  ورزشکار در مرکز آموزش رزم مقدماتی احمد بن موسی شیراز و با حضور سردار تنگسیری ، فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افتتاحیه این جشنواره با اشاره به اینکه 160 هزار سرباز تاکنون به افتخار جانبازی نائل آمده اند، اظهار داشت: استان فارس 17 شهید امنیت و 20 شهید سلامت را تقدیم این نظام مقدس کرده است.

وی با اشاره به فرارسیدن روز میلاد حضرت عقیله بنی هاشم (س) و گرامی داشت روز پرستار، از تقدیم بیش از 10 هزار شهید در غزه قهرمان سخن گفت و تاکید کرد: باید همه بدانیم که در این راه چون وعده خداست پس پیروزی با مسلمانان است.

سردار تنگسیری با اشاره به برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی  سربازان وظیفه سپاه تصریح کرد: در این جشنواره قریب به 40 سازمان و رده از سپاه پاسداران در 8 رشته ورزشی و در شهری که متعلق است به سومین حرم اهل بیت حضرت احمد بن موسی علیه السلام منتسب است، شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار تنگسیری: سرباز را مایه استحکام مرزهای کشور می دانیم

دریادار تنگسیری: سرباز را مایه استحکام مرزهای کشور می دانیم