مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-02اقتصادي

انبیا: به وضعیت اقتصادی اساتید دانشگاه رسیدگی شود


رییس دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به ایمان اساتید دانشگاه و عدم خروج آن ها از کشور بر ضرورت توجه به وضعیت اقتصادی اساتید تأکید کرد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ در کشورهای در حال توسعه ، حفظ و نگهداشت نیروی انسانی اهمیت زیادی دارد چرا که منابع انسانی مهم ترین منابع کسب وکارها به حساب می آیند و بهره وری صنعتی به میزان قابل توجهی به تلاش های فیزیکی و ذهنی مدیریت و نیروی کار وابسته است و بعد از تحصیل برآیند می شود که دانشجو در کشور خودش به کار و توسعه مهارت های خود بپردازد.

منصور انبیاء رییس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: بخش مهم نگهداشت نیروی انسانی به تصمیم گیری بخش کلان کشور برمی گردد و فراتر از وزارت علوم است و به هیأت دولت می رسد و بخش کمتری را دانشگاه بر عهده دارد و در جامعه دانشگاهی نیز ما به این مورد بسیار توجه می کنیم.

وی افزود: ما به هر روشی نیازمندی ها را برطرف می کنیم و از تلاشی دریغ نمی کنیم ولی ما در بخش بیرونی هم اگرچه به صورت مستقیم دست ما نیست ولی از هر مسؤولی که دستمان برسد، این تقاضا را داریم.

به عنوان مثال من حدود چند روز گذشته به اتفاق هیأت رییسه دانشگاه خدمت محمد مخبر معاون اول رییس جمهور رسیدیم و یکی از نکاتی که مطرح کردیم، نگهداشت نیروی انسانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبیا: به وضعیت اقتصادی اساتید دانشگاه رسیدگی شود

انبیا: به وضعیت اقتصادی اساتید دانشگاه رسیدگی شود