مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 22:212023-10-25سياسي

ستایشگران کرمانی برای بیان جنایت های صهیونیست ها هم قسم شدند


«گرچه صد داغ و هزاران غم سنگین داریم/چشم امید به فردای فلسطین داریم/قدس از سیطره کفر رها می گردد/عاقبت حاجت مظلوم روا می گردد» این اشعار را حاج حمید عسکری مداح مطرح کشوری با نوای گرم خود در آیینی می خواند که ستایشگران و مداحان کهنه کار و تازه کار دور هم .

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: سال گذشته که حاج حمید عسکری مداح کرمانی در برنامه تلویزیونی کربلای معلی غوغا کرد،مصاحبه ای را با او انجام دادم، یکی از سوؤالاتم این بود که آیا برای آموزش مداحان و ذاکران برنامه ای دارد یا نه؛ که جوابش مثبت بود و این بار عسکری با من تماس گرفت تا در آیینی شرکت کنم که پاسخ پرسشم را با چشم خودم هم ببینم.

حاج حمید عسکری مداح روشن ضمیر کرمانی با تعدادی از رفقا و هم مسجدی هایش موسسه ای دارند به نام مرکز آموزش مداحی ستایشگران بصیر که در این موسسه مداحان و ستایشگران را آموزش می دهند، هم آموزش های حرفه ای و هم درس اخلاق و معرفت.

وقتی به مسجد طفلان مسلم خیابان شهید رجایی کرمان می رسم تا در آیین اعطای گواهینامه دوره مقدماتی مرکز آموزش مداحی ستایشگران بصیر شرکت کنم، یکی از نوجوانان ستایشگر در حال مداحی ست، علاوه بر صدای گرم و پخته ای که دارد، قواعد و تکنیک ها را هم به خوبی اجرا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستایشگران کرمانی برای بیان جنایت های صهیونیست ها هم قسم شدند

ستایشگران کرمانی برای بیان جنایت های صهیونیست ها هم قسم شدند