مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-21فرهنگي

کانون پرورش فکری پرچمدار ادبیات کهن ایران است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در تعبیری، بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی را به یک نهال و یا جوان برومند بالغ که محصول می دهد توصیف کرد و گفت: - ایسنا/مازندران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در تعبیری، بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی را به یک نهال و یا جوان برومند بالغ که محصول می دهد توصیف کرد و گفت: در عصر حاضر کانون پرورش فکری پرچمدار فرهنگ کهن ایرانی است.

حامد فاضلی کبریا امروز در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی که جشنواره استانی آن به مدت 2 روز در ساری در حال برگزاری است در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از 350 قصه در بخش ها و گروه های مختلف سنی به دبیرخانه جشنواره در مازندران رسیده است که پس از داوری آثار رسیده، 48 قصه گو به بخش جشنواره استانی راه یافتند که طی دو روز رقابت؛ 16 برگزیده به بخش منطقه ای معرفی خواهند شد.

وی بخش های جشنواره بیست و پنجم قصه گویی را شامل بخش آیینی و سنتی، بخش سردار سلیمانی، غزه، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، مدرن و کلاسیک، زبان اشاره و بخش تکیه بر لبخند عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری و نوجوانان مازندران با اشاره به اینکه فضای مجازی بخش هایی از زندگی ما را به مخاطره انداخته و ما نتوانستیم استفاده درست و دقیق از این رسانه های نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری پرچمدار ادبیات کهن ایران است

کانون پرورش فکری پرچمدار ادبیات کهن ایران است