مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-13سياسي

تکلیف افزایش مالیات بر ارزش افزوده مشخص شد/تعرفه آب دهک های مختلف مشخص شد


چهل و نهمین جلسه بررسی رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و تکلیف افزایش مالیات بر ارزش افزوده و افزایش تعرفه آب و .

- ، چهل و نهمین جلسه بررسی رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (2) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در دستور کار قرار دارد.

ماجرای افزایش مالیات ارزش افزوده به کجا رسید؟ همچنین ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت و ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه کشور نیز در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفت و ادامه رسیدگی به جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار مجلس قرار گرفت و در آغاز با حذف بند(چ) ماده 27 موافقت شد.

بر این اساس اختصاص بخشی از منابع حاصل از درآمدهای مالیاتی هر استان به همان استان نباید انجام شود.

بند(چ) ماده 27 بدین شرح است: استان هایی که میزان درآمد مالیاتی سالانه آنها نسبت به سال قبل بیش از 40 درصد رشد داشته باشد، 20 درصد از مالیات های و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف افزایش مالیات بر ارزش افزوده مشخص شد/تعرفه آب دهک های مختلف مشخص شد

تکلیف افزایش مالیات بر ارزش افزوده مشخص شد/تعرفه آب دهک های مختلف مشخص شد