مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-02اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی قطعه ششم آزادراه تبریز-ارومیه


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی قطعه شماره ششم آزادراه تبریز- ارومیه گفت: با بهره برداری از این قطعه علاوه بر کاهش ترافیک و تصادفات جاده ای اتوبان شهید کسایی، - ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی قطعه شماره ششم آزادراه تبریز- ارومیه گفت: با بهره برداری از این قطعه علاوه بر کاهش ترافیک و تصادفات جاده ای اتوبان شهید کسایی، تردد بین غرب و شرق کشور تسریع می شود.

  حیدر فتح زاده در حاشیه بازدید از قطعه شماره 6 آزادراه تبریز-ارومیه اظهار کرد: طول این مسیر 28 کیلومتر بوده و با سرمایه گذاری 60 درصدی بخش خصوصی و 40 درصدی بخش دولتی در حال اجراست.

وی افزود: اجرای تملک 9 ماده جهت تملک اراضی مسیر و تامین اعتبار مورد نیاز برای تسریع در تکمیل پروژه از چالش های اجرای این پروژه به شمار می رود.

رییس منطقه پنج و بازرس کل آذربایجان شرقی نیز همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی استان با کارفرما در جهت اتمام هر چه سریع تر قطعه 6 آزادراه تبریز- ارومیه را ضروری برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، سعید قاسمی وند هم چنین بر تقویت مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های عمرانی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی قطعه ششم آزادراه تبریز-ارومیه

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی قطعه ششم آزادراه تبریز-ارومیه