مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-21بين الملل

هیس! کودکان غزه خوابند


20 نوامبر از سوی سازمان ملل متحد، روز جهانی کودک نامگذاری شده است، روزی که هدف آن، تشویق همه کشورها برای اقدام عملی به نفع و رفاه کودکان جهان است؛ - اما امروز پیش چشم جهانیان 5 هزار کودک در اثر جنایت های جنگی یک رژیم نامشروع و غاصب پرپر شده اند و چند برابر این تعداد نیز دیگر خنده روی لب ندارند، نه خانه ای دارند و نه کاشانه ای؛ نه می توانند به مدرسه بروند، نه غذایی که بخورند و نه حتی آب آشامیدنی سالمی که بنوشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صبح نو نوشت: در این روز برای کودکان در سراسر دنیا جشن می گیرند؛ اما کودکان غزه این روز را باید زیر بمباران بی امان رژیم اسراییل سپری کنند و اگر زنده از زیر آوارها بیرون بیایند، در جست وجوی والدین خود باشند.

حتی در بیمارستان ها هم جایی برای کودکان زخمی و آواره وجود ندارد و نفس های نوزادان فلسطینی در بیمارستان های غزه به شمارش افتاده است.

دکتر وسام شلتوت ، رییس بخش نوزادان بیمارستان الاقصی غزه در تشریح آخرین وضعیت نوزادان بستری در این بیمارستان گفته است: تا قبل از آغاز جنگ اخیر، روزانه به 300 هزار فلسطینی خدمات رسانی می کردیم؛ اما در حال حاضر به دلیل انتقال اهالی مناطق شمالی به مناطق مرکزی غزه مجبوریم به نزدیک به 800 هزار تا یک میلیون نفر فلسطینی خدمات ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیس! کودکان غزه خوابند

هیس! کودکان غزه خوابند