مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-19فرهنگي

جشنواره تئاتر فجر صاحب بخش رقابتی تبلیغات تئاتر می شود؟


هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر طی جلسه ای با مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دیدار و پیشنهاد برگزاری بخش رقابتی تبلیغات تئاتر را مطرح کرد.

- هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر طی جلسه ای با مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دیدار و پیشنهاد برگزاری بخش رقابتی تبلیغات تئاتر را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل ار روابط عمومی؛ در این نشست هم اندیشی که در دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر برگزار شد، مریم رودبارانی،زهرا شایان فر و مریم شریعتی از اعضای هیئت مدیره به دیدار و گفتگو با دبیر جشنواره تئاتر فجر پرداختند.

گفت وگوهای این جلسه پیرامون اهمیت تبلیغات تئاتر و اهمیت این بخش با توجه به افزایش مدیا و سالن های خصوصی و بالا بردن رقابت در زمینه تولید محتوا بیان شد.

مریم رودبارانی رییس کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در همین زمینه گفت:نقش تکنولوژی های تازه و فضای مجازی، در کنار امکانات متفاوت فضاهای شهری و رسانه ها به استفاده از ابزارهای مختلف و رقابت بیشتر شده است که به همین دلیل توجه به کیفیت آثار تبلیغاتی تولید شده و تاثیرش بر مردم و سلیقه جامعه، را مطرح می کند و بخش رقابتی تبلیغات تئاتر بر اساس پرداختن به این موضوع و ایجاد فضای تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر فجر صاحب بخش رقابتی تبلیغات تئاتر می شود؟

جشنواره تئاتر فجر صاحب بخش رقابتی تبلیغات تئاتر می شود؟