مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-30بين الملل

انصارالله: اتاق های عملیات مشترک هرگونه حماقت اسراییل را زیر نظر دارند


رییس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد، جنگ فلسطین به جنگی علیه اسلام تبدیل شده است که در آن غرب و آمریکا در کنار دشمن صهیونیستی قرار دارند.

- رییس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد، جنگ فلسطین به جنگی علیه اسلام تبدیل شده است که در آن غرب و آمریکا در کنار دشمن صهیونیستی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مهدی المشاط، رییس شورای عالی سیاسی وابسته به انصارالله یمن گفت، اتاق های عملیات مشترکی وجود دارند که هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی را در یورش به نوار غزه زیر نظر دارند و انصارالله از نزدیک وضعیت را رصد می کند.

وی افزود، غرب با انتقال دادن یهودیان به جهان عرب و ایجاد رژیمی خارج از توپوگرافی منطقه برای آنها، از مشکلات و جنگ های خود فرار کرد.

اما موضع یمن کاملا روشن است و آن تشکیل کشور مستقل فلسطین در خاک خود فلسطین است و چیزی به نام اراضی 48 یا 67 را نمی شناسد.

المشاط با بیان اینکه طرف آمریکایی به بازگشت جنگ در یمن تهدید می کند تا مانع از انجام مسئولیت مردم یمن در قبال مردم فلسطین شود، گفت، کاری که مردم یمن انجام می دهند، حداقل وظیفه ایمانی، دینی، اخلاقی و انسانی است.

گروه انصارالله یمن پیشتر اعلام کرده بود که در قبال آنچه در غزه اتفاق می افتد، چه از منظر انسانی و چه از منظر نظامی، بیکار نمی ماند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: اتاق های عملیات مشترک هرگونه حماقت اسراییل را زیر نظر دارند

انصارالله: اتاق های عملیات مشترک هرگونه حماقت اسراییل را زیر نظر دارند