مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 18:552023-10-25بين الملل

ترانزیت گاز میان روسیه و ایران بررسی فنی و اقتصادی می شود


معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر روسیه با اشاره به شکسته شدن رکورد مبادلات تجاری دو کشور در سال گذشته بر لزوم تقویت و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور در تمامی بخش ها تاکید کردند.

- معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر روسیه با اشاره به شکسته شدن رکورد مبادلات تجاری دو کشور در سال گذشته بر لزوم تقویت و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور در تمامی بخش ها تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر عصر امروز (چهارشنبه) در جریان سفر به قرقیزستان در دیدار میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه، با ابراز خرسندی از روند رو به رشد مناسبات تهران- مسکو، گفت: سطح روابط راهبردی دو کشور از رشد خوبی برخوردار است و گامهای مهمی در زمینه تجارت و سرمایه گذاری برداشته شده که لازم است دو کشور برای رفع موانع و گسترش هرچه بیشتر این مناسبات تلاش کنند.

معاون اول رییس جمهور با تبریک فرارسیدن چهارم نوامبر روز اتحاد فدراسیون روسیه، سلام رییس جمهوری اسلامی ایران را به رییس جمهوری و نخست وزیر روسیه ابلاغ کرد.

مخبر گفت: نمی توانم از فجایعی که امروز در غزه می گذرد و روح و روان بشریت را به درد آورده به سادگی عبور کنم و امیدوارم که فردا در نشست نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای با همکاری یکدیگر بتوانیم به توقف این جنایات و کمک رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت گاز میان روسیه و ایران بررسی فنی و اقتصادی می شود

ترانزیت گاز میان روسیه و ایران بررسی فنی و اقتصادی می شود