مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:112023-10-29اقتصادي

حاصل 11 روز استقرار تیم های کنترلی در جایگاههای سوخت بندرعباس چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، از 11 روز پیش تیم هایی در 16 جایگاه سوخت برای کنترل گواهینامه و کارت و بارنامه کامیون ها مستقر شدند تا وضعیت قاچاق سوخت و صف طولانی جایگاهها را مدیریت کرده و بهبود بخشند.

حالا رییس کل دادگستری هرمزگان می گوید: با استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در 16 جایگاه و پمپ بنزین بندرعباس در طول 11 روز از قاچاق بیش از 2 میلیون و 400 هزار لیتر سوخت به ارزش 85 میلیارد تومان جلوگیری شده است.

وی پیشتر گفته بود که روزی 2 تا 5 میلیون لیتر سوخت از هرمزگان قاچاق می شود.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان در همین باره اضافه کرد: تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت شامل نمایندگانی از دستگاه قضایی، پلیس، کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی، اعضای تیم های مهندسی جایگاه ها و کارشناسان فناوری اطلاعات در 16 جایگاه و پمپ بنزین سطح شهر بندرعباس از 11 روز پیش مستقر شده اند.

در نتیجه ثبت اطلاعات اشخاص و خودرو های دریافت کننده سوخت در سیستم و پس از ارزیابی کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی مشخص شده است که از یازده روز گذشته تاکنون و پس از استقرار تیم های کنترل و نظارت در جایگاه ها و پمپ بنزین ها، حجم قابل توجهی از مصرف روزانه سوخت کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاصل 11 روز استقرار تیم های کنترلی در جایگاههای سوخت بندرعباس چه بود؟

حاصل 11 روز استقرار تیم های کنترلی در جایگاههای سوخت بندرعباس چه بود؟