مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-27اقتصادي

زمین رایگان به خانوارهای اصفهانی دارای 4 فرزند و بیشتر اعطا می شود


علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اصفهانی های دارای چهار فرزند و بیشتر در صورت دارا بودن شرایط لازم، برای دریافت زمین رایگان می توانند به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به نشانی  saman.

mrud.

ir  مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

  وی افزود: براساس بند ح تبصره 11 قانون بودجه سال 1402، وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر 20 سال اختصاص دهد.

  قاری قرآن خاطرنشان کرد: با توجه به صراحت ماده (4) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، واگذاری زمین به مساحت حداکثر 200 مترمربع با در نظر گرفتن ضوابطی، بالمناصفه به پدر و مادر صورت می گیرد.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: مطابق با این قانون، وزارت راه و شهرسازی مکلف است هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد این بند را به کمیسیون های عمران، اجتماعی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

  وی تصریح کرد: خانوارهای اصفهانی در صورت داشتن چهار فرزند و بیشتر زیر 20 سال فقط تا پایان سال 1402 امکان بهره مندی از این قانون و دریافت زمین رایگان را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین رایگان به خانوارهای اصفهانی دارای 4 فرزند و بیشتر اعطا می شود

زمین رایگان به خانوارهای اصفهانی دارای 4 فرزند و بیشتر اعطا می شود