مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-18حوادث

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی


رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری کلاهبرداران تلفنی با اعتراف به 2 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در سطح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری تلفنی از شهروندان با شیوه برنده شدن جایزه از سوی اپراتور تلفن همراه، رسیدگی به پرونده در دستور کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که کلاهبرداران با استفاده از یک شماره تلفن رند با شهروندان به صورت رندمی تماس حاصل کرده و با بیان اینکه از سوی اپراتور تلفن همراه برنده شده اند، با شیوه های متقلبانه اقدام به دریافت اطلاعات کارت بانکی کرده و پس از آن حساب شهروندان را خالی کردند.

  رییس پلیس فتای استان البرز افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی 2 متهم در این زمینه شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات های جداگانه این افراد را در استان تهران دستگیر کردند.

  این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: تا اینجای پیشرفته پرونده ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود 2 میلیارد ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی